Hledáte pomoc?
Když bude potřeba, klidně se na nás obraťte, ale na 99 % to zvládnete bez nás. Šetřete čas.
Rychlovka Belabel
Bez čekání, bez formulářů, bez telefonátů, bez front.
FAQ
Na tohle se nejčastěji ptali ostatní zákazníci. Než nám napíšeš, zkus se nejdřív podívat sem. Třeba tu najdeš i svou odpověď.
+ Obecné dotazy+ Jak správně prát a žehlit textil + Rozdíly v naší nabídce triček + Autorská práva a vlastní grafika + Odkud pochází recenze ke zboží? + Je možné keramiku mýt v myčce? + Záruka a odstoupení od smlouvy + Tvorba návrhu+ Bude vidět pozadí obrázku na tričku? + Jak vložit vlastní obrázky, aby výsledný produkt vypadal co nejlépe? + Kontrolujete před tiskem každý návrh? + Jak změnit barvu písma a jeho font? + Lze změnit barva motivů, které máte v nabídce? + Chci znovu vyrobit již v minulosti objednané zboží. Jak najdu svůj návrh? + Mám návrh v košíku a chci ho ještě upravit. Je to možné? + Můžu si objednat tričko bez potisku? + Chci motiv bez pozadí. Co pro to mám udělat? + Proč je grafický poplatek nevratný? + Doručení a platba+ Jak mohu zaplatit svou objednávku? + Na jaké číslo účtu mám poslat platbu? + Posíláte také do zahraničí? + Jak dlouho trvá doručení? + Proč nemůžu platit dobírkou? + Můžu sledovat svůj balíček? + V jakém stavu je má objednávka? + Zaplatil jsem omylem špatnou částku, co teď? + Změny objednávky+ Je možné objednávku změnit? + Můžu do objednávky přidat další produkt, změnit ho nebo odstranit z objednávky? + Je možné sloučení více objednávek? + Můžu změnit obrázek nebo text na již vytvořené objednávce? + Mám osobní odběr a potřebuji objednávku poslat na adresu + Je možné změnit odběratele? + Můžu změnit způsob doručení objednávky? + Můžete mou objednávku rozdělit? + Můžu změnit způsob platby objednávky? + Jak mohu stornovat objednávku? + Reklamace a řešení problémů+ Nepřišlo mi potvrzení objednávky na email + Obdržel/a jsem email o expedici, ale stále nic nedorazilo + Chci zboží reklamovat. Jak mám postupovat? + Čekám na vrácení peněz za nerealizovanou nebo reklamovanou zakázku a stále nic nedorazilo. + Můžu zboží vrátit pokud se mi nehodí? + Co dělat v případě, že zásilka přijde poškozená a zjistíte to až doma po rozbalení balíku? + Garantujete přesné rozměry a umístění potisku? Bude můj potisk vždy vypadat jako na obrazovce? + Přišlo mi tričko s fleky, jak postupovat? + Jak mohu kontaktovat zákaznické centrum? + Cashback a množstevní slevy+ Když objednám více kusů, dostanu množstevní slevu? + Věrnostní Cashback program + Jak v objednávce uplatním cashback? + Jak v objednávce uplatním slevový kupón? + Kvalita potisku+ Co znamená „vyhotovení dle mých podkladů“? + Jak je ovlivněna kvalita výsledného produktu? + Co mám udělat pro nejlepší výsledek? + Co když je kvalita podkladů nedostatečná? + Souhlasím s výrobou – co přesně potvrzuji? + Můžete podklady zkontrolovat? + Pro firmy+ Jak dodat podklady pro tisk firemní zakázky? + Můžeme si dodat vlastní textil? + Jaké jsou dodací lhůty u firemních zakázek? + Můžu dostat nejdříve vzorek?
ZEPTEJ SE BELABELU
Ne a ne najít odpověď na tvou otázku? Napiš nám.
Zpráva odeslána
Lemicom s.r.o.
Ve Žlíbku 1800/77
hala A2
Praha 9, 19300
IČO: 27561054
DIČ: CZ27561054
Infolinka po-pá 7:30-15:30
+420 222 744 135
Připravte si, prosím, číslo své objednávky
Z důvodu zvýšené vytíženosti upřednostňujeme komunikaci prostřednictvím kontaktního formuláře. U telefonické linky může docházet k delším čekacím dobám.
Děkujeme za pochopení