🎄 Vánoční dárky vyrábíme na míru. Nečekejte a objednávejte raději ještě dnes! Více info
Přihlásit


Zapomenuté heslo

Registrací získáte:
Registrovat

Hledáte pomoc?

Když bude potřeba, klidně se na nás obraťte, ale na 99 % to zvládnete bez nás. Šetřete čas.

Rychlovka Belabel

Bez čekání, bez formulářů, bez telefonátů, bez front.

FAQ

Na tohle se nejčastěji ptali ostatní zákazníci. Než nám napíšeš, zkus se nejdřív podívat sem. Třeba tu najdeš i svou odpověď.

+ Obecné dotazy
+ Naše metody potisku
+ Jak správně prát a žehlit textil
+ Navrhování potisku
+ Rozměry textilu
+ Rozdíly v naší nabídce triček
+ Autorská práva a vlastní grafika
+ Odkud pochází recenze ke zboží?
+ Je možné keramiku mýt v myčce?
+ Platba a ceny zboží
+ Dodání zboží
+ Záruka a odstoupení od smlouvy
+ Tvorba návrhu
+ Bude vidět pozadí obrázku na tričku?
+ Jak vložit vlastní obrázky, aby výsledný produkt vypadal co nejlépe?
+ Kontrolujete před tiskem každý návrh?
+ Jak změnit barvu písma a jeho font?
+ Lze změnit barva motivů, které máte v nabídce?
+ Chci znovu vyrobit již v minulosti objednané zboží. Jak najdu svůj návrh?
+ Mám návrh v košíku a chci ho ještě upravit. Je to možné?
+ Můžu si objednat tričko bez potisku?
+ Chci motiv bez pozadí. Co pro to mám udělat?
+ Proč je grafický poplatek nevratný?
+ Doručení a platba
+ Jak mohu zaplatit svou objednávku?
+ Je možný osobní odběr?
+ Na jaké číslo účtu mám poslat platbu?
+ Posíláte také do zahraničí?
+ Jak dlouho trvá doručení?
+ Proč nemůžu platit dobírkou?
+ Kolik stojí poštovné?
+ Můžu sledovat svůj balíček?
+ V jakém stavu je má objednávka?
+ Kde je faktura?
+ Zaplatil jsem omylem špatnou částku, co teď?
+ Vánoce 2025
+ Změny objednávky
+ Je možné objednávku změnit?
+ Můžu do objednávky přidat další produkt, změnit ho nebo odstranit z objednávky?
+ Je možné sloučení více objednávek?
+ Můžu změnit obrázek nebo text na již vytvořené objednávce?
+ Mám osobní odběr a potřebuji objednávku poslat na adresu
+ Je možné změnit odběratele?
+ Můžu změnit způsob doručení objednávky?
+ Můžete mou objednávku rozdělit?
+ Můžu změnit způsob platby objednávky?
+ Jak mohu stornovat objednávku?
+ Reklamace a řešení problémů
+ Nepřišlo mi potvrzení objednávky na email
+ Obdržel/a jsem email o expedici, ale stále nic nedorazilo
+ Chci zboží reklamovat. Jak mám postupovat?
+ Čekám na vrácení peněz za nerealizovanou nebo reklamovanou zakázku a stále nic nedorazilo.
+ Můžu zboží vrátit pokud se mi nehodí?
+ Co dělat v případě, že zásilka přijde poškozená a zjistíte to až doma po rozbalení balíku?
+ Garantujete přesné rozměry a umístění potisku? Bude můj potisk vždy vypadat jako na obrazovce?
+ Přišlo mi tričko s fleky, jak postupovat?
+ Jak mohu kontaktovat zákaznické centrum?
+ Cashback a množstevní slevy
+ Když objednám více kusů, dostanu množstevní slevu?
+ Věrnostní Cashback program
+ Jak v objednávce uplatním cashback?
+ Jak v objednávce uplatním slevový kupón?
+ Kvalita potisku
+ Co znamená „vyhotovení dle mých podkladů“?
+ Jak je ovlivněna kvalita výsledného produktu?
+ Co mám udělat pro nejlepší výsledek?
+ Co když je kvalita podkladů nedostatečná?
+ Souhlasím s výrobou – co přesně potvrzuji?
+ Můžete podklady zkontrolovat?
+ Pro firmy
+ Jak dodat podklady pro tisk firemní zakázky?
+ Můžeme si dodat vlastní textil?
+ Jaké jsou dodací lhůty u firemních zakázek?
+ Můžu dostat nejdříve vzorek?

ZEPTEJ SE BELABELU

Ne a ne najít odpověď na tvou otázku? Napiš nám.

Veškeré informace o vaší objednávce najdete pohodlně na jednom místě. Zjistíte zde aktuální stav zpracování objednávky, podrobnosti o platbě, i možnost sledovat zásilku po jejím odeslání. Díky tomu budete mít vždy přehled o tom, kde se vaše objednávka nachází a kdy ji můžete očekávat.
Stav objednávky
Pokud nejste spokojeni s doručeným zbožím, můžete jednoduše zadat reklamaci v naší samoobsluze. Celý proces je přehledný a rychlý – stačí vyplnit formulář a my vás budeme průběžně informovat o stavu vyřízení. O průběhu reklamace máte přehled online, bez nutnosti další komunikace.
Reklamovat zboží
Stav reklamace
Nepadla vám velikost nebo zboží nesplnilo očekávání? Využijte naši samoobslužnou sekci pro vrácení zboží. Vrácení probíhá jednoduše – vyplníte základní údaje a odešlete zásilku zpět. Peníze vracíme obratem po doručení zásilky k nám.
Vrácení zboží
Objednávku už nepotřebujete? Žádný problém – její zrušení provedete snadno v naší samoobsluze. Vyberete objednávku, kterou chcete stornovat, a vše rychle vyřešíte online. Pokud zaškrtnete možnost „vrátit zboží do košíku”, můžete si zboží upravit a vytvořit objednávku novou.
Storno objednávky
Objednávky expedujeme velmi rychle, proto není možné je po odeslání upravovat. Pokud potřebujete něco změnit (např. velikost, barvu nebo přidat produkt), doporučujeme původní objednávku stornovat. Ve formuláři stačí zaškrtnout možnost „vrátit zboží do košíku”, vše se vám automaticky přesune zpět a můžete vytvořit novou, upravenou objednávku podle svých představ.
Upravit objednávku
Množstevní slevy jsou uvedeny přímo u produktů. Pokud máte zájem o větší množství zboží, než je uvedeno v běžné nabídce, neváhejte nás kontaktovat. Rádi pro vás připravíme individuální cenovou nabídku přesně podle rozsahu a typu objednávky. Nenašli jste odpověď na svůj dotaz nebo potřebujete s něčím poradit? Jsme vám k dispozici. Uděláme vše pro to, abychom vám pomohli co nejrychleji a nejlépe.


Zpráva odeslána

Lemicom s.r.o.

Ve Žlíbku 1800/77
hala A2
Praha 9, 19300
IČO: 27561054
DIČ: CZ27561054

Infolinka po-pá 7:30-15:30
+420 222 744 135
Připravte si, prosím, číslo své objednávky
Z důvodu zvýšené vytíženosti upřednostňujeme komunikaci prostřednictvím kontaktního formuláře. U telefonické linky může docházet k delším čekacím dobám.
Děkujeme za pochopení

Vaše soukromí je pro nás důležité

Tyto webové stránky využívají soubory cookie. Váš souhlas s využíváním všech souborů cookie potvrďte tlačítkem "Souhlasím". Pokud chcete upravit nastavení, klikněte na tlačítko "Uložit nastavení". Více informací o využívání souborů cookie naleznete zde.

Na našem webu používáme 4 druhy kategorií cookies:

1. Technické cookie
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webových stránek a umožňují základní funkce, jako je například správa nákupního košíku.
2. Analytické cookie
Analytické cookies nám pomáhají sbírat anonymní informace o návštěvnosti a interakci s obsahem na webových stránkách, abychom mohli zlepšovat uživatelské prostředí.
3. Personalizované cookie
Personalizované cookies umožňují webovým stránkám zapamatovat si vaše preference a poskytovat vám relevantní obsah a nabídky.
4. Reklamní cookie
Reklamní cookies slouží k sledování vašich online aktivit a přizpůsobování reklam tak, aby byly relevantní a zajímavé pro vás.
Souhlasím
Uložit nastavení
Podrobné nastavení
Odmítnout vše